Ny servicechef hos Serman & Tipsmark

Den 1. oktober overdragede Per Kristoffersen stafetten som Servicechef i Serman og Tipsmark til Rasmus Dziadzio-Jensen.

25 år som servicechef 
Per Kristoffersen har været servicechef i mere end 25 år, og har nu valgt at fokusere sit arbejde endnu nærmere kunden, og tiltræder derfor som salgschef inden for salg af serviceydelser, komponenter og reservedele. Serman og Tipsmark takker Per Kristoffersen for den store indsats og ser frem til det fortsatte samarbejde.

Stor erfaring
Serman og Tipsmarks nye servicechef, Rasmus Dziadzio-Jensen, kommer fra en stilling som projektleder og tekniker gennem 12 år i produktionstekniskafdeling. Han har i denne funktion opbygget stor erfaring med større kundespecifikke projekter med fokus på en sammenhængende kundeoplevelse fra tilbud til aflevering af projektet. Serman og Tipsmark ser frem til at drage fordel af Rasmus' kompetencer og erfaring, når der i den nærmeste fremtid skal implementeres nye servicekoncepter og gennemføres digitalisering af arbejdsgangene – alt sammen til kundens fordel.