Vores know-how giver kunderne de bedste forudsætninger

Hos Serman & Tipsmark gør vi alt for at give vores kunder og samarbejdspartnere en god oplevelse. Henrik er en af dem, der sidder klar ved telefonen for at hjælpe dig, når du har en forespørgsel eller brug for hjælp. Her kan du blive klogere på mentaliteten i Serman & Tipsmark, og hvad du kan forvente af netop Henrik.

 


1. Hvad er din funktion i Serman & Tipsmark?

Jeg er Intern sælger.

 

2. Hvad er din uddannelse/erfaring?

Jeg er uddannet hos Volvo lastvogne og har herefter været ansat på lageret i landbrug- og entreprenørbranchen.

 

3. Hvordan giver din funktion værdi for kunderne?

Jeg sidder i et salgsteam, hvor nøgleordene er meget stor viden og erfaring. Her kan jeg bruge mit varekendskab til hydraulik, så jeg kan give vores kunder et hurtigt og brugbart svar. Det handler altså om at videregive know-how til kunderne, så de får en god oplevelse.

 

4. Hvad er dine spidskompetencer i forbindelse med dit arbejde?

Min force er min tekniske viden og min nysgerrighed. Jeg har siden 1998 været ansat hos Serman & Tipsmark, hvorfor jeg har opnået et stort kendskab til netop vores produkter og varer.

 

5. Hvordan vil du beskrive en typisk arbejdsdag for dig?

Jeg starter typisk med at tjekke indkomne mails, bestiller varer og sender forespørgsler til vore mange leverandører, imens jeg modtager telefonopkald fra kunder med nye ordre og forespørgsler fra ind- og udland.

 

6. Hvad kan gøre din arbejdsdag god?

Det er uden tvivl at kunne hjælpe alle kunderne med deres henvendelser, så de får en god og positiv oplevelse med os og vores service hos Serman & Tipsmark.

 

7. Hvordan vil du beskrive dig selv med tre ord – og hvad kan kunderne forvente af dig som medarbejder?

Ærlig, pligtopfyldende og pålidelig. Jeg tager alle henvendelser seriøse og giver kunderne den bedste service. Hvis jeg ikke selv er i stand til at hjælpe dem, finder jeg den rette medarbejder, så kunden får løst sit problem eller svar på din forespørgsel.