
Med kundens behov i centrum opnår vi de bedste resultater
Hos Serman & Tipsmark gør vi alt skabe de bedste løsninger for vores kunder. Vores erfaring viser, at det gøres bedst ved at have fokus på kundens behov. Morten er en af dem, der sørger for at praktisere det, så vi opnår glade og tilfredse kunder. Her kan du blive klogere på mentaliteten i Serman & Tipsmark, og hvad du kan forvente af netop Morten.
1. Hvad er din funktion i Serman & Tipsmark?
Ansvarlig for salg af HPU’er, blokløsninger og testmaskiner i Danmark.
2. Hvad er din uddannelse/erfaring?
HTX mekanisk linje, Værktøjsmager snit & stans og udvidet maskinmester.
I perioden 2003-2013 har jeg haft forskellige stillinger hos MAN Diesel & Turbo, Aalborg Industries og nu Serman & Tipsmark - herunder funktioner som Superintendent Service Engineer, Section Manager og nu Sales Manager.
3. Hvordan giver din funktion giver værdi for kunderne?
En handel er først en god handel, når begge parter er tilfredse med handlen. I den proces er det vigtigt at forstå kundens behov, afklare det eksternt og internt samt sikre, at de aftalte rammer kommunikeres klart internt, således vi når i mål og får en tilfreds kunde.
4. Hvad er dine spidskompetencer i forbindelse med dit arbejde?
Viljen til at gennemføre og forståelsen for at folk er forskellige – både internt og eksternt.
5. Hvordan vil du beskrive en typisk arbejdsdag for dig?
En god solid blanding af kundemøder, telefonsamtaler, tilbudsgivning og intern håndtering i samarbejde med andre afdelinger. Opsøgende salg fylder også en del – der må ofte kæmpes for projekterne, og så er det vigtigt at være derude i marken og have fingeren på pulsen.
6. Hvad kan gøre din arbejdsdag god?
Når alting går op i en højere enhed, og vi lander en spændende ordre eller starter et spændende projekt op.
7. Hvordan vil du beskrive dig selv med tre ord – og hvad kan kunderne forvente af dig som medarbejder?
Energisk, humørfyldt og målrettet. Mine kunder kan forvente en helhjertet indsats på at løfte opgaven efter bedste evner.